< <
<

<Şev Lal'in sevgi pıtırcığı blogu/h2>

<20 Mayıs 2008 Salı/h3>

<
Eveet, bu kutsal amaca hizmet eden blogumuza bir süreligine ara vermişken blog dünyası için de "blog ödülleri" gibi heyecan verici(?!) kimi etkinlikler zühur etmekte idi. Aslına bakarsanız cok güzel oldu cünkü bloglara göz atmak kolaylastı. Türk blog okurlarının kalitesiz secimleri göz önüne alındıgında bize de eleştirmek ve sevmekiçin bir sürü güzel blog cıktı.

Bu blog eglence kategorisinde birinci olmuş, günlük 111 gibi de bir hiti varmış. Kaba etlerimle güldügümü söylemeliyim.



Benim en sinir oldugum blog yazımı varsa o da su sekilde olanıdır:

"slmm :)) beni özlediniz mi? bi süre yazamadım kusura bakmayın şekerler :) cok şey oldu, hangisini anlatsam ki, ah bir bilseniz.. :P heyecan dolu istanbul gezimi anlatmak isterdim ama simdi cok yogunum ofisteki müdürüm de ters ters bakıyor, aksama anlatcm işalla :))))) öpüyorummm"

Bakın bu yukarıdaki yazım sekli benim uydurdugum bir örnekti. Bunun gercegi ise elif sevval solmaz'ın blogundan geliyor sizler için:

"Ben geldiiim :) Yazamadan geçen 3 gün çok uzun geldi bana :) Yazamadım çünkü şehirdışındaydım,yazamadım çünkü çok güzel bir organizasyona katıldım.Yazamadım çünkü bloğumuz ödül aldı canlarım :)
Gelemeyen dostlarım için kısa kısa geçmek isterim.Sabırsızlıkla fikirlerini duymayı beklediğim konuşmacı arkadaşlarımı ne yazık ki dinleyemedim çünkü İstanbul trafiğinde (maç,formüla....."

....bla bla bla yani bizi alakadar etmeyen, eglendirmeyen milyon tane kelime israfı.

Şimdi blog yazarı okuyan herkesi tanıyor da "canım cicim" ayagı cekiyor, tüm okuyucuları kankalardan olusuyor desek neyse ama cok ilginc hakkaten bu yaklasım. Bana sanki sevgi kıtlıgı ceken bir ülkeymişiz de bu Elif hanım gibi cimentolara ihtiyacımız varmıs gibi hissettiriyor.
İşte zaten genelde bu hotmail'den baslayıp gmail'e uzanan, mynet'te soluklanan forward maillerdeki bebek resimleri, kokakolanın içindeki böcekler bu gibi ablaların marifeti biraz. Garip ve kötü bir blog. Aldıgı hiti anlamak mümkün değil. Ülke olarak mental saglımız için endişe ediyorum. girmeyin okumayın, bilinclenin canlarım :)))):)::):)):):):):)

Etiketler: , ,

/h6>
Posted by <