< <
<

<20 Temmuz 2008 Pazar/h3>

<

Overrated olan blogları yerin dibine sokar ve underrated olanları saklandıkları yeraltından cıkarırken arada da sevdigimiz, hali vakti yerinde, yazlıgı, emekli maaşı olan blogları göğe cıkarmakta bir zarar yoktur diye düşünüyorum.

Zira bayan jelatin'in blogu da bu sekilde sevdigimiz, hali vakti yerinde bir blog. Bir küçük mahalle bakkalı olarak, "ilerideki süpermarkete gidin, orası çok güzel" demek ne derece mantıklı kestiremesem de, tavsiye etmek istedigim blogların basında geliyor burası. Hatta blogları kesfettigimden beri keyifle okudugum bir alan jelatin'inki.

Blogunu seviyoruz zira, tasarımı tam, olması gerektigi gibi. Renksiz avizesinin sactıgı renkler yazılarında yer alıyor zaten. "Bugun sabah kalktım, sunu yaptım, bunu yaptım cnmss;));)"dan oteye gidemeyen bloglardan gecilmeyen su parıltılı blogger dünyasında, jelatin hanımın neler yaptıgı herkesin ilgisini cekiyor, cünkü anlatım dili oldukca sade ve şık. Zeka dolu cümleleri var, ki blogger profiline baktıgımızda bir kova kadını oldugunu görüp, hayretlere gark olmuyoruz. Bu çok normal.

Bir fransa macerası atlatmış ve akabinde Ankara'ya adapte süreci olan yaşamış jelatin'in, nerede olursa olsun, maceralarını okumaya devam edecegiz gibi gözükmekte. Hep yazsın, hep okuyalım. 10 üzerinden 9 buçuk. [0.5 puan asabi öğretmen payı vergi kesintisi]


Etiketler: , ,

/h6>
Posted by <