< <
<

<12 Nisan 2008 Cumartesi/h3>

<
Simdi bu blog aleminde "x'in y'li dünyası" kalıbı oldukca yerleşik, oyüzden elimden geldigince baslıklarda bu klişeyi kullanmaya calısıcam.


Bu blog için "
sade" tanımını uygun gördüm cünkü, bloga girdikten sonra bende "aa gencecik kızsın, eline yüzüne biraz allık pudra sür ayol" deme hissiyatı uyandı. Bu blogun hit'lerine ve ziyaretci sayısı bilgisine haiz olamadım ama underrated etiketi ile ilişiklendirerek reklamını yapmak amacındayım. öncelikle kendisini cok sevdik cünkü: Ponçikizm demiş. kişisel bir alan oldugu 2x2 kadar kesin olsa da, kendince kişiselleştirdigini henüz girmeden, 'PO 'PO 'PO'larından anlayabiliyoruz. 19 yasındaki Lavender Hanım tarafından yazılmış olan bu blog, 35 yasında hayatının deneyimlerini sayfa sayfa yazmıs olan teyzelerden kat be kat daha fazla eglendirdi bizi, ya da ben niye cogul konusuyorum ya, Bay Sobe benim kadar eglendi mi bilemiyorum ama ben oldukca begendim. Blogun görsel secimleri oldukca kaliteli, el emegi olanlar da var, -ve bence bu bir artı-blog sahibesi narsizm dozu az olarak kendi resimleri ile de süslemiş, böylelikle karsımızdaki insanın hakkaten 19 yasında bir insan evladı oldugunu anlayabiliyoruz. Sonracıgıma, dj'lik de yapıyormus, bu "bu blog içerisinde kaliteli müzik de yer alır" sinyalini verdi bize, tasarım olarak cok sade ve gösterişsiz buldum, renkler biraz daha canlı olabilirdi. Yüzeyselleşirsek, izlenen film, dinlenen müzik, akla takılanlar üçgeninde güzel bir genç blogu. Kendisine onyüzmilyonponçik diledik.

Bay Sobenin Yorumu: Lavender Hanım ponçikist düşünce tarzı ve minimal yaklaşımıyla gönlümüzü almayı başardı.

Etiketler: , ,

/h6>
Posted by <