< <
<

<Şuursuz Oluşum ama Güzel Oluşum/h2>

<20 Mayıs 2008 Salı/h3>

<

Bu blogun yazım sekline ve blog sahibinin blogunu okuyan insanları kaale alma şekline hastayım. Mr. Tremo kendisini pek ciddiye almadan aklından, basından gecenleri ve gecmeyenleri esprili bir sekilde anlatıyor ama yazı uzun da olsa kısa da olsa iç baymıyor. Sitenin tasarımına bir el atılmasını isterdim zira okurken "boyle eglenceli bir bloga bu sekil hiç olmuş mu, peh peh" diye geciyor içimden bir şeyler. Sanki blogunuz bir genc odası da, cevresindeki her şey bir tarafa sacılmıs gibi, bu durumda ben de ortalıgı toparla, şu odanın haline bak diyen anne rolunu üstlenmek istiyorum sayın blog sahibi. Konudan alakasız baslık yazmayı seven mr tremo'ya blog hayatında basarılar ve daha cok yazı dilerken, 10 üzerinden 8 puan vererek huzurlarınızdan ayrılıyorum.

Keşke her blogger boyle yazsa, o zaman benim gibi sinir bozucu insanlara gerek kalır mıydı allaşkına?

Etiketler: , ,

/h6>
Posted by <