< <
<

<20 Temmuz 2008 Pazar/h3>

<

Beni, ilk olarak kadınların kendilerine, "cılgın, manyak, deli, arıza" lakaplarını takıp, yazılarını bu lakaplar ile yazmaları delirtiyor, ikinci olarak da, "bebek, küçük, oyuncak bebek, ben hiç büyümedim agu" tavırlarıyla actıgı bloglar delirtiyor.
blog dünyasının kötü kadını konuştu evet.

İşte bu hanımkızımız da, küçük kızın kocaman dünyası diye bir blog acmış, iyi kötü okuyucusu da var, ama "kocaman dünyanın", genel olarak, tahtaya vurup aman nazar degmesin edebiyatından yola cıkarak yazıldıgını görüyoruz.

Öncelikle, ttnet tarafından evlere internet baglanmadan önce, her internet kullanıcısına "internette yazım dili ve edebiyatı" kursu verilmesi gerektigi kanaatindeyim. Mesela, paramızı yatıralım, kursumuza gidelim, sertifikamızı alalım. sonraki ilk bir ay içerisinde

"işte böyle bitti bi günde canlrm:))"
"bugun kalktım chok cnm skıldı yawws"
"ya bu sınawı veririm inş"

gibi cümleler kuranların yeri tespit edilsin ve interneti kesilsin. nasıl fikir? bunlar sonucunda bizi aydınlık internet günlerinin bekleyecegini ve bu gibi blogların sayısının azalacagını düşünüyorum.

Böylelikle bayan bezbebek gibilerinin bloglarında da daha okunur bir içerik olmasa da, daha okunabilir bir anlatım olur. fena mı olur?

Ayrıca sayın bezbebek, türk televizyon tarihinin en berbat yapımlarından birinin adını da kendisine nik secerek, blogger hayatına 5-0 yenik baslamıs. Üzüntü verici bir durum.
Bloga gitmeye üşenebilirsiniz, o yüzden ben size blogu getirip, ibret verici bir yazısını kopyalıyorum:

"Bakın sevgili okuyucularım. Şimdi biliorum bazılarınız geliosunuz sayfaların hepsini açıp açıp yazılarımı okuyabilme ümidi güdüosunuz. Ama yanılıosunuz:) Hepsini bitirmenis imkansız:) Benim müdavimi olduğum bi blog vardı. İnat ettim tüm yazılarını okucam dedim, beceremedim. Zamanım yetmedi. Ki ben ondan daha fazla yazıyorum. Siz avcunuzu yalarsınız:)):) Şaka hee alınmayın hemen canlarım.Siz okuyun ben yazarım.. Yeter ki beni bırakıp gitmeyin:)Bilemezsiniz ziyaretçi yolu gözlemek ne çok dokunuyor insana:))"

Gercekten ibret verici ve blogger olmaktan sogutucu. Ama benim aklımı kurcalayan, bu blogları bu kadar kimin okudugu, niye okudugu, okurken eglenip eglenmedigi. Ne bileyim bir yanda asagıda jelatin, bir yanda bezbebek. kimi öyle, kimi böyle işte. 10 üzerinden 2.

Size fwd: mail mutlulugu ve korkuları ile dolu günler diliyoruz sevgili bezbebek.

Etiketler: , ,

/h6>
Posted by <