< <
<

<23 Temmuz 2008 Çarşamba/h3>

<

Hani bir klişe vardır, "yazmasam delirecektim" diye. Ben bu klişeyi bir çok türk blogunun
profilimi görüntüle kısmında görüyorum. Bu ve bu manaya gelen cümleler birligi. Sonra bloga göz atıyorum, dolaptan yemegi cıkardım, koydum, o geldi, bu gitti, soyle agladım, boyle zırladım gibi seyler yazılmıs, "vay be delirtecek olan detaylara bak" diye geciriyorum içimden. Zaten bugune kadar da herhangi bir akıl hastanesinde

-peki bu hastanın nesi var doktor bey?
-bu yazmamış, delirmiş.

gibi bir sahne ile karsılasıldıgını sanmıyorum. Demem odur ki, bazı yazarlar vardır, öyle güzel yazarlar ve öyle sade olurlar ki, onların yazmasa delirecegini anlarsınız da, bir de kendisini yeterli görmeyip, kendisine sürekli bişeyler ekleyenler, cıkaranlar vardır, tüm dertleri kendilerine yeni sıfatlar bulmaktan ibarettir, onların yazmadan da delirmeyeceginden emin olabilirsiniz. O blogları farkettiginiz anda 500 metre oteye kacmanızda yarar var.

Bu tanıtmak istedigim blog, bana göre yazmasa delirecek olan bir hanımefendinin cok naif, cok güzel, cok dolu ve bir o kadar da boslukları olan blogu. Bu bosluklar gorunmez bosluklar, aramaya kalkmayın diye uyarayım.

Kudra
hanımefendinin aklından gecenlerin, yasadıklarının, asklarının, kitaplarının, izlediklerinin, sigaralarının ve gördüklerinin bir özeti olan bu mesafeli blog, siz okurken, size bir şeyler yükledigini farkedemediginiz, eli hafif bir blog. Okurlar blogları okudukca, sahipleri ve sahibeleri hakkında bir önyargıya, fikire sahip oluyorlar, kimi zaman asık oluyorlar. Kudra'nın blogu da okunduktan sonra "evet işte aradıgım böyle bir kadın" dedirtebilecek bir blog. Bir kadın olarak, yasamaktan aldıgı tadı, kadınlıgını anlatısını, okuduklarını aktarısını, anılarını yazısını hayranlıkla izliyor ve özeniyorum.

Blogun underrated oldugunu düşünüyorum zira, okur yorumları veyahut okur istatistikleri ile bir bilgiye ulasmak mümkün değil. Cünkü kendisi sanmak istedigimiz kadarıyla, kendsine anlatıyor, biraz o biraz bu da okursa fena olmaz diyor, bu yüzden sitenin yorumlara acık olmadıgını, less is more anlayısından yola cıkılarak yol aldıgını düşünüyoruz. Kendisine de bir mail atıp "sayı kac abla" demeyi absürd buldu deli gönül, yine de underrated kosesinden nasiplensin, bizim blogumuzda yerini alsın bu güzel ve eşsiz blog. "Yalnız ve güzel ülkem" tadı aldım bu tanıtımdan da, hadi hayırlısı.

Etiketler: , , ,

/h6>
Posted by <